pondělí 14. ledna 2008

JDemE hROmaDně pRACovat K ZácHRannýM SBOrůM

Je čas opět po dlouhé době na zprávy.
Zatímco má kamarádka pátrá po vhodném tématu….já čtu další super noviny.

Česká super rychlá policie se opět předvedla. Zasáhla tak rychle, že pachatel se stihl vrátit na místo činu vybrat další peníze a stejně odjel beze stopy. Stalo se to dokonce v Praze, kde je to prošpikované policií. To by mě teda zajímalo jak ta policie funguje. Avšak kdo viděl film Rock Podvraťáků to asi tuší, a proto ho tato zpráva nepřekvapí jako mě…spíš ho ještě navnadí ke spáchání nějakého zločinu.
V 88 letech tančil brit v baletu. Udivující. Někteří 88-letí lidé už přehrabujou hlínu a on si tam trsá na špičkách. Taková představa dědečka tančícího mezi mladýma holkama v bílém oblečku se sukýnkou. Wow. To asi přiláká hodně lidí.
Prasatům v prasečáku by neměli pouštět D. Copperfielda, moc jim to neprospívá.
V pátek se v Olomouckém kraji stal případ jaký jsem za svých 18 let neviděla, neslyšela..no prostě kuriozita.
Kaskadérské prase se samomizecím účinkem. Pašík údajně vyskočil z nějakého vozíku a když jej chtěli najít, už tam nebyl.
Jak jsem pyšná na tu naši českou tryskorychlou zásahovou jednotku.
Teď jsem si vzpomněla, když u nás na vesnici hořel jeden dům….bylo ve zpravodaji další měsíc: „A hasičský záchranný sbor dorazil na místo v rekordním čase 8 minut a tudíž stihl zachránit velkou část majetku.“ (když jsem šla druhý den kolem byly tam jen ohořené trosky a základy.)
Ve Slovinsku objevili novou lahodnou přísadu do Zavařených Okurek.
Myší nožku. No taková ubohá myšička je velice lahodná, má hodně vitamínů, proteinů a působí blahodárně na ženské nervy, hlavně, když je nalezena ve sklenici okurek.
Proto slovinka tento případ udala na ministerstvo zdravotnictví, které ji oznámilo, že je to naprosto normální jen ona je vadná, že zavařuje bez těchto úžasných nožiček.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já mylslím že ta baba je jako fatk divná že jako už i ministerstvo ji upozornilo na to že se vlastně jako ani nedá zavařovat jinak než bez těch nožiček :D...............hej ne dělám si prču..........opravdu mě to udivuje............připomíná mi to tu reklamu na to pivo....................DRŽTE SE.. SVĚT SE ZBLÁZNIL......ale uplně přesně, je to naprosto nespisovně řečeno....... BORDEL

Anonymní řekl(a)...

Idilka u oběda:
-Miláčku ty jsi do těch okurek dala něják moc kopru...
-Ale drahoušku to není kopr ale myší nožičky. tento rok jsem musela zavařovat podle nového zákona o okurkách. mařka vod vedle už platila pokutu

Booože jak sem bez tohodle mohl žít, Werri doufám že naši zavařovali podle slovinských zákonů