sobota 5. ledna 2008

PaNDa Pac

Jsem Werri, říkejte mi Werri.
Jsem téměř normální. Ovšem s dobrými lidmi, kteří mi sednou jsem pako, co skáče do kaluže,
běhá v dešti boso a má z toho všeho děsnou prdel.
Předem upozorňuji, že nekouřím a nepiju!
Jsem závislá na hudbě a na mém Earlu Greyovi (potkánek, který si myslí,
že může žrát v mojí posteli.)
A taky na příteli a jeho hamburgříkách. A nesmím zapomenout na mého brašulu,
který je jako mé povahové dvojče.
Nejsem závislá na kamarádech (jak hodně lidí prohlašuje) ....protože jsem zjistila, že
kamarádství je větší svině jak láska (v dnešní době) ...měla jsem přátele a kamarády a vždy,
když jsem je potřebovala, tak dokázali jen podrazit nohy nebo ještě lépe
dělat mrtvé brouky.
Nemám přátele a ani je nepotřebuji ke svému přežití, jsem spíš samotář. Je jen hrstka lidí, kteří mě znají a kterým věřím, s kterými prý melu 
pantem až to pěkné není, že Ardi?
Baví mě mega logické hry a podobné sračky. 
Baví mě poslouchat GC, baví mě psát si s Ardi,
nasýrat EGho, přemýšlet nad neuskutečnitelnýma otázkama a věcma, fantazírovat s mým bráchou. 
Taky se pro něco nadchnout a jít do toho hned! Bavit se o nesmyslech,
smát se na celé kolo aniž by to někdo chápal.
Nesnáším špinavou kuchyň. linku, smetí na zemi které se lepí na nohy, lidi,
kteří mluví jen o chlastu, pijou chlast a chlast samotný.

Co mě teda nebaví, poslouchat kecy důchodkyň z naší vesnice. Čí pak ty jsi?
No jo dyť jsi mu tak podobná, jako bys mu z oka vypadla. Si vzpomínám, když tě
tu vozil v kočárku a vysypal tě do kříkopy tady u nás.
Tam ať se starají o důchod, já je vůbec neznám.
P.S. Kostel porušuje veškeré zásady o Důchodcích.



Mám ráda 5o. - 60. léta....tzn. Andy Warhol, Twiggy, E. Pressley(nemá někdo jeho plakát?), P.Picassa a podobné lidi, kteří dokázali změnu.

2 komentáře:

Ardi řekl(a)...

No Werri, nevim jak bys byla s obchodkou psycholozka xD Ale toz, to chce vetsina lidi... Uplne moc psychologu bude:( Konkurence... A ja nakonec budu s vysokou skolou na ulici... BEZTAK! :D

Anonymní řekl(a)...

Normálně osobo jako by jsi mojí segře z oka vypadla???