sobota 5. ledna 2008

yYyMOu

VAROVANI! TENTO CLANEK JE POUZE A JEN MUJ NAZOR. ROZHODNE NEMINIM DELAT CHYTROU, ANI NIKOHO POVYSOVAT CI PONIZOVAT!

Takze... Emo subkultura... Rozhodla jsem se ji popsat nejdrive v pozitivech a pak v negativech...

POZITIVA

No priznejte si to... EMO people doopravdy vypadaji dobre... No ruku na srdce- paticky, vetsinou cerne vlasy, cerne ocni linky, kosticky hvezdicky prouzky tecky prouzky a doplnky, ktere se k sobe vzdycky hodi... Tot je jedine pozitivum ktere vidim.. Bohuzel vidim ale vice negativnich vlastnosti tak snad me EMO people neukrizuji!
NEGATIVA
Ach ta negativa... Nejsem zrovna velkou fanynkou EMO people... Jak asi brzy poznate...

Za prve kterehokoliv EMO cloveka se zeptate jeste je EMO, tak vam to zpravidla popre, s emem nema nic spolecneho a posloucha melodicky
punk rock. Priznejte si to-zadne EMO neni! Existuje vazne jenom punk rock, ktery se dava do spojitosti s emem kvuli typkum a typkam ktere radi nosi paticky a propaguji to. Chudak punk-rock... EMO mu kazi povest.

Za druhe EMO se odvozuje od slova emoce. To znamena ze emocionalni hudba je EMO? Neni to trosku blbost? V tom pripade kazda hudba je EMO. Od metalu po dechovky, kazda hudba je emocionalni, kvuli posluchaci, kteri ji posloucha, protoze neco pri ni proziva-jinymi slovy ma EMOCE. Takze jaka je cela tahle pointa EMOhudby?

Za treti EMO moda se zacala rozvijet pred zhruba dvaceti lety a to kvuli lidem, kteri se snazili byt originalni a ODLISOVAT se od ostatnich, nejit hlavnim proudem. No EMO clovece, jsi originalni? Odlisujes se? Jdes vedlejsim prou
dem? Ja myslim ze NE. Drive bylo EMO o siti si vlastniho obleceni, delani si vlastnich doplnku a ne koupeni si vseho v Clockhousu apod. Veskery duch ema je v tahu.

Za ctvrte prumerny vek vsech EMO people je 13-14, tak to svedci o vyzralosti tohoto stylu.

Za pate vazne mi prijdou trapne ty vase EMO srazy, kdy chodite po Ostrave s transparenty EMO a kricite vsude EMO! EMO! EMO! Ehm... Vyzralost sama....

Shrnuti? Emo je pouze komercni moda, ktera ma ucel, ze se dnesni pubertalni mladez citi DRRRRSNE.

Je mi jasne, ze vsichni EMO lidi ted zacnou vykladat ze vubec nemam pravdu... Vsadite se? A vy normalni lidi: i kdybyste se mnou nesouhlasili ve vsem, tak v necem se urco shodneme;)

4 komentáře:

calvitry řekl(a)...

Ou..emo! EMo je nejlepší, emo je in tak buď emo ne?! Tak tyhle články mě vážně rozbíjej! Jo emo jako styl mě osobně tak moc nevadí, ale kdo mi drásá nervy sou lidi, kteří poslouchají Paris Hiltonovou a přitom si hrají na velký a drsný emo! Kdyby si začala stejná spousta lidí hrát na punkery tak by se tenhle článek psal zase o punku. Takže můj názor je: Emo je jenom nebohej styl, ale kdo je debil a kazí to jsou (kdo jinej) než lidi!

Anonymní řekl(a)...

No, já se přiznám, že se o to moc nezajímám, jako mám ponětí, o co u emo go (jsem si to musela kdysi dohledat na netu:))), ale asi už jsem stará nebo co, tohle jde úplně mimo mě, takže svůj názor na to neřeknu, jelikož žádnej pořádnej nemám...

Kate řekl(a)...

no já bych taky řekla že emo jako takový za to vlastně nemůže a věřim že pár lidí možná i Emo fakt sou nebo tak něco jenže teď se Emo fakt stalo jen dalším modním hitem a ničím víc a ty lidi co o sobě tvrdí že jsou Emo tak ten styl dost přetváří...náhodou sem narazila na Emoblog a tam nějaká emoblbka dělala poradnu a radila jiným aby se řezali že když se někomu líbí kluk a není emo tak na něj má zapomenout..........tak tohle fakt nechápu kdyť o tom by to být nemělo ne??

Anonymní řekl(a)...

Jj, máš absolutní pravdu:) Podle mě taky žádný "praví emaři" nejsou. Jen se mi docela líbí ten styl oblíkání a tím to končí.:) Příjde mi trochu uhozený, když to někdo bere tak hrozně vážně...