pátek 11. ledna 2008

BouRáME, BORtíMe

Dnešní zprávy ze světa se mi velice líbily. Po tom, co jsem přišla
domů a vzápětí za mnou přišel pán a zapojil mi internet na rychlejší verzi....
jsem si konečně přečetla, co se kolem děje.

Čuněk opět řeší romskou otázku. Stále čekám, kdy to vyřeší. 
Dokonce se teď rozhodl řešit to po New Yorksku ... 
Rozbijeme Ghetta. Až ho někdo z toho Ghetta po 
NYsku odpráskne bouchačkou se zlatým řetězem od splachovadla na 
krku. 
To bude vyřešena otázka všeho.
Někde v tělocvičně spadl strop tělocvičny. Já to říkám furt,
že ty kruhy by se měly zakázat.
Určitě nejsou bezpečné, když visí z takového stropu, který padá.
Prý při fotbale...
Pfffl odkdy se hraje fotbal na stropě?
Polák načapal manželku v nevěstinci kam si šel užít. Blboun.
Takže jeho překvapí,
že manželka je něčeho takového schopná, a co tam šel dělat on?
Zalívat květiny? Asi ne.
Pan polák se cítil dotčeně a podal žádost o rozvod. Tak nevím,
z čí strany je ten rozvod
oprávněn. Kdyby se to stalo u nás tak už ho rozdupou
na kopytech kostelkyně.

A zprávy odevšad jinud:

 Byla objevena nová ryba. Jmenuje se syfilis a plave tak rychle,
že ji ani nevidíte,
když kolem propluje. Podrobnější informace se zatím tají.
Včera na jednom nejmenovaném ostrovu našli hrob Robinsona.
Byla objevena i jeho raketa,
která jak všichni víme, byla první raketou ve vesmíru.

2 komentáře:

calvitry řekl(a)...

Spadl strop v tělocvičně?!xD..Hochůů, tak to je moc!..By mě celkem zajímalo jak takový padání strpu vypadá?

Anonymní řekl(a)...

Nu tak jako za ten net sem rád, asi víme proč....

A k řešení romské otázky máš na ploše video teda aspon myslím