pátek 11. ledna 2008

GuMáCi

V článku o emu, který tu Ardi nedávno uveřejnila, byl obrázek Gumového medvídka.
To mě inspirovalo natolik, že jsem se rozhodla udělat článek jen o gumových medvídkách.
Je to moje droga, moje neojblíbenější sladkost, jaká může být.
Když jsem byla na dovolené v Práglu, žrala jsem medvídky místo oběda i večeře.
A když už tak po velkých balících….
Ale zabrouzdala jsem na net a zjistila jsem, že medvídci se nemusí jen jíst…
Malíř Petr Kunčík si je vzal jako hlavní inspiraci své tvorby.
Našla jsem i pár velice zajímavých obrázků s celosvětovou tématikou gumídků.
Komunistická strana nás drtí. Volte stranu zelených.

Mafie jde po každém.


Spartakiáda.





Když se narodíš jseš růžovej, když vyrosteš jseš béžovej, když je ti blbě jsi zelený, když je ti horko jsi červený, když je ti zima jsi fialový a když umřeš jsi černý a pak kdo je tady barevnej


4 komentáře:

Ardi řekl(a)...

Tak to ja je absolutne nemuzu. Mam citlive zuby a strasne me rozboli jak nejaky dam do pusy... Njn moc cukru =P

Anonymní řekl(a)...

Medvídky mám ráda, nejvíc zelený a s příchutí coca-coly... A ten první obrázek je naprosto suuuper!

BarunQa... xD řekl(a)...

gumídky miluju.... ještě si vzpomínám, jak jsem jednoho cucala deset minut když mi dali rovnátka a já nebyla schopná s nimi nic pozřít.. :D
btw: fotky jsou super, ale komentář ještě lepší ;)

Anonymní řekl(a)...

JJ medvídci jsou fain, ale po dnešní žhavé novince od JOJO to asi vzdám...uznejte sami medové včeličky brrrrrr....Werri může vyprávět co?